Sunday, September 20, 2015

මේගන්- මානසික රෝගියාගේ පරිකල්පනය





" මාව මුලින්ම බලපු ඩොක්ට  මගෙන්  ඇහුවා මාව කවුරුහරි පාලනය කරනවාද කියලා. ඇත්තෙන්ම අපිව කවුරුහරි පාලනය කරනවා නේද ?   අපි අපිට කන්ට්‍රෝල් නැහැ ඩොක්ට. අපිව හැමෝම පාලනය කරනවා. අපගේ මනසට විධාන දෙනවා හරියට ආමි එකේ වගේ. වමට හැරෙන් දකුණට හැරෙන්. ඉතින් අපි හැරෙනවා. මාව කවුරුහරි පාලනය කරනවාදමගේ මනස කවුරුහරි පාලනය කරනවාද

මම හිතන්නේ සිටුවේෂන් එකෙන් සිටුවේෂන් එකට මාව කවුරුහරි පාලනය කරනවා. මම විතරක් නොවයි අපි හැමෝම එහෙමයි. ලාස්වේගාස්වලදී මට මේගන් ව හම්බවුණා. ඒක  වුණේ අහම්බෙන්. මමයි නෙරන්ජලියි නැවතිලා හිටියේ වේගාස් වල ෆෝර් සිසන්ස්  හෝටලයේ හත්වෙනි තට්ටුවේ. මේගන් සිටියේ අපේ රූම් එකට රූම් තුනකට විතර ඈතින්. නෙරන්ජලී ලාස් වේගාස්වලට කැමැත්තක් දැක්වුයේ නැහැ. ඩොක්ට ලාස් වේගාස්වලට ගිහින් තියෙනවදඑය මිහිපිට සුර පුර. ඇමරිකන්කාරයෝ කියන්නේ සින් සිටි. පවු කරන නගරය කියලා. කැසිනෝඇල්කොහොල්ඩ‍්‍රග්ස්සෙක්ස් උතුරලා යනවා.

කැසිනෝ එකේ මම බ්ලැක් ජැක් ප්ලේ කරා. ඩොලර් දෙදාහක් පරාදයි. මම බාර් එකට ගියා. මම බ්ලඞ්මේරි එකක්  ඕඩර් කරා. එතකොට මම දැක්කා මේගන්ව.  මේගන් මාව අඳුර ගත්තා. තමන්ගේ අසල්වැසියා කියලා. එයා මට කථා කරේ ස්පැනිෂ්වලින්. මම මෙක්සිකන් කියලා හිතන්න ඇති. මම කිවුවා සිංෙඤරිතා මම ලංකාවෙන්සිලෝන් කියලා. එකකොට මේගන් ගත්කටටම කිව්වේ ” ඕ ලිබරේෂන් ඔෆ් ටයිගර්ස්.....”, යුද්ධය නිසා ලෝකයේ හැමෝම අපිව දන්නවා. මම මේගන්ට ඩි‍්‍රන්ක් එකක්  ඕඩර් කරා. එයා ගත්තේ මාටිනී. අපි විනාඩි හතලිස් පහක් විතර කථා කර කර හිටියා. මේගන් කිවුවා යූ ලූක්ස් ලයික් ඩැනී ග්ලෝවර්” කියලා. ඒක  මට කම්ප්ලිමන්ට් එකක්. ඩැනී ග්ලෝවර්. මෙල් ගිබ්සන් ගේ සහකාරයා. මම ඇයට සුභ රාත‍්‍රියක් පතලා කාමරයට ගියා.

නෙරන්ජලී ඇහුවා මම මෙච්චර වෙන කල් කළේ මොකක්ද කියලා. මම කිවුවා මම කැසිනෝ එකේ හිටියා කියලා. ඒක  බොරුවක් නෙවෙයිනේ. පහුවදා උදේ මම නෙරන්ජලීව අමුත්තන්ගේ ශාලාවේ තියලා ජිම් එකට ගියා. මේගන්ව බලන්න. හිතුව වගේම මේගන් ජිම් එකේ හිටියා. මම අහම්බෙන් ඇය දැක්ක වගේ මූණක් පෙන්නල මේගන්ට සුභ උදෑසනක් ප‍්‍රාර්ථනය කළා. අපි ඩිනර් එකෙන් පස්සේ බාර් එකේදී හමුවෙමු කියලා මම ඇයට කියලා අමුත්තන්ගේ ශාලාවට ගියා. නෙරන්ජලී මම කැසිනෝ එකෙන් සල්ලි පරාද උන බව තාම දන්නේ නැහැ. එහෙත් පස්සේ ක්‍රෙඩිටි කාඞ් එකේ බිල ආවහම එයා එක දැනගත්තා. ඒත්  මොකදලාස්වේගාස් යන්නේ සල්ලි වියදම් කරන්න.

එදා රෑ අපි වේලපහින්  ඩිනර්  ගත්තා. මෙක්සිකන් කෑමක්. ෆහීතා. නෙරන්ජලී කැමතියි ෆහීතාවලට. අපි නිදාගන්න කියලා කාමරයට ගියා. නෙරන්ජලී චේන්ජ් කරනකල් ඉදලා මම කිවුවා මට ඩි‍්‍රන්ක් එකක් අවශ්‍යයි කියලා. නෙරන්ජලී කිවුවා මිනි බාර් එකේ ඩි‍්‍රන්ක්ස් ඇති කියලා. මම කිවුවා මම කැමති කොක්ටේල් එකකට. මම පල්ලෙහා බාර් එකට ගිහිල්ලා ඉක්මනට එන්නම් කියලා. රූම් එකේ දොරවහලා පල්ලෙහාට ගියා. බාර් එකේදී මට මේගන්ව හමුවුණා. අපි ස්කොච් ගත්තා. මේගන් මගෙන් ඇහුවා කැන්යූ ඩාන්ස් ටැන්ගෝ කියලා.ඩැඩි  හොදට ටැන්ගෝ නටනවා. මම ඉස්කෝලේ යන කාලේ පොඞ්ඩක් කරලා තියෙනවා. මම මේගන් එක්ක ටැන්ගෝවලට ගියා. මට ස්ටෙප්ස් මතකයි. අපි ඩාන්ස් කළා. මුලදී ටිකක් සැකයෙන් ඒත් පස්සේ මට ස්ටෙප්ස් පුරුදුයි. 

මේගන්ගේ ඉන ටැන්ගෝ වලටම මවපු ඉනක්. නටලා අපිට මහන්සියි. මේගන් මට කිවුවා ෂැල් වී ගෝ ඇන්ඞ් හෑව් එ ඩි‍්‍රන්ක් ඉන් මයි රූම්...” කියලා. මම ඒකට  එකඟවුණා. අපි එලිවේටර් එකට ගියේ අත් පටලවාගෙන. ලිෆ්ට් එක හත්වෙනි තට්ටුවට යනකං මේගන් මගේ උරහිස උඩ හිස තියාගත්තා මේගන් රූම් එක අරිනකල් මම හොරඇහින් අපේ කාමරය දිහා බැලූවා. නෙරන්ජලී එළියට ආවොත් විනාසයි. මට  ඕන වුණේ පුළුවන් ඉක්මනට මේගන්ගේ කාමරයට යන්න.

මේගන්ගේ කාමරයේදී අපි ෂෙරි ගත්තා. මේගන් මගෙන් ඇහුවා පූල් ඒක පැත්තේ  ගියේ නැද්ද කියලා. මම පීනන්න කැමතියි. එත්  නෙරන්ජලී පීනන්න බයයි. නෙරන්ජලී පීනුවේ කුඩා පූල් එකකදී විතරයි. මම මේගන්ට කිව්වා මම පූල් එකේ පීනන්න කැමති නැහැයි කියලා. මේගන් එතකොට කිව්වා ඊයේ දහවලම හිටියේ පූල් එකේ ඒ අතර  හිරු රැස්  තැප්පා කියලා. මම මොකුත් කිව්වේ නැහැ. මට මොකටද හිරු රැස්  තපින්න අවශ්‍ය.? 

ගීතයක් මුමුනමින් සිටි ඇය   මගෙන් උදව්වක් ඉල්ලූවා. මේගන් මට කිව්වා ඇයගේ පිටේ සන් ක‍්‍රීම් ගාන්න පුලූවන්ද කියලා. මම ඔව් කිව්වා. එතකොට ඇය ටොප් එක ගලවලා මට පිටුපාලා බ්‍රෙසියර් එක ඉවත් කරලා ඇඳ උඩ මුනින් අතට වැතිරුනා. කී‍්‍රම් ඊස් ඔන්ද ටේබල්..” ඇය මට ඇගිල්ලෙන් පෙන්නුවා. මම ක‍්‍රීම් බෝතලය අරගෙන මේගන් ළඟට ගියා. මගේ හිතට අමුතු හැඟීමක් දැණුනා. මේගන්ගේ රන් පාට ඇඟලස්සන අත් ඇය වීනස් දෙව්දුව වගේ. මම මේගන්ගේ රන් පැහැ හිසකේ පැත්තකට කරලා ක‍්‍රීම් අත්ලට ගත්තා. ඇයගේ ගෙල පිට උරහිස්වල ක‍්‍රීම් ආලේප කරලා හෙමිහිට මෘදුව මසාජ් කළා. මේගන් ඇස් වහගෙන ගැඹුරු හුස්මක් ගත්තා. මම විනාඩි විස්සක් විතර මේගන්ගේ පිටේ ක‍්‍රීම් ගාමින් මසාජ් කළා. ඇය මට කිව්වා යූ රිමයින්ඩඞ් මී මයි ෆස්ට් හස්බන්ඞ්..” කියලා ඊට පස්සේ මුනින් අතට හිටි මේගන් මගේ පැත්තට හැරුනා. මම මේගන්ගේ ඇස් මගඅරින්න උත්සාහ කළා. නොදැනුවත්වම මගේ ඇස් ගියේ ඇගේ රන්පාට පියයුරුවලටයි. මම දුටුවා මේගන්ගේ රතු නිපල් එක. මම ඇස් එයින් ඉවතට ගන්න උත්සහ කලා.  මට දැණුනා වෙනත් කෙනෙක් මගේ මනස පාලනය කරන බව. 

මේගන් මට කිව්වා බේබි ඇප්ලයි ක‍්‍රීම් ඔන් මයි චෙස්ට්...” කියලා. මගේ අත්ල ඇයගේ පියයුරු වල වැදෙන කොට මගේ මනස මගේ පාලනයෙන් ඉවත්වෙලා. මම මගේ ඇඟිලිතුඩුවලින් ඇගේ රතු නිපල් දෙක ස්පර්ෂ කළා. ඒ  එක්කම මේගන් මගේ තොල් දෙක කිස් කළා. මගේ මනස පාලනයෙන් මිදිලා වෙනත් අයෙකුගේ ග‍්‍රහණයට ගිහිල්ලා. ඒක හරියට පයිලට් ඉවත්කරලා කෝ පයිලට් ජෙට් එක පදවන්න ගත්තා වගේ. ජෙට් එක වේගයෙන් යනවා. මගේ ඇඳුම් ශරීරයෙන් ඉවත්වුණේ කොහොමද කියලා මම දන්නේ නැහැ. මේගන්ගේ දිව මගේ තොල් අතරින් කට ඇතුළට ගියා. මට මේගන්ගේ දිවෙන් ෂෙරි රසයක් දැණුනා. මම මේගන්ගේ දිව ළමයෙක් ලොලි පොප් එකක් සූප්පු කරනවා වගේ සූප්පු කළා. අපි දෙන්නා ඇඳ උඩ දැගළුවා. එකිනෙකා බදාගත්තා. ඇඩම් සහ ඒව වගේ අපි දෙන්නම නිරුවතින්.

ඇයගේ සම රන් පාටයි. මගේ සම දුඹුරු පාටයි. ගෝල්ඞ් සහ චොක්ලට් පැහැති අපගේ ශරීර  එකිනෙකට බද්ධ වෙලා වගේ. මම හිමිහිට මගේ කළවෙන් මේගන්ගේ කළවා ඈත් කළා. ඇය කළවා ළං කරගත්තා. නෝ බේබි නොට් විතවුට් එ කොන්ඩම්...” ඇය කෙඳිරිගෑවා. මේගන් හෙමිහිට මගේ ශරීරය තල්ලූ කරලා එයාගේ හැන්ඞ් බෑග් එක ඇදලා කොන්ඩම් එකක් ගත්තා. රබර් වැස්ම හරහා මම මේගන්ගේ ශරීරය තුළට රිංගුවා. අපි දෙන්නා වෙන් කළේ මිලිමීටර් ගණනක රබර් වැස්මකින්. මම හැකිතරම් ගැඹුරට මේගන්ගේ ශරීරය තුළට ගියා. ඇයගේ උණූසුම් හුස්ම මගේ බෙල්ලට වැදෙනවා. මේගන් කකුල් දෙකෙන් මාව ලොක් කර ගත්තා. මම උපරිම වේගයෙන් ඇය තුළට කිඳා බසින්න පටන්ගත්තා. ඒ  එක්කම මේගන් මාව පෙරලාගෙන මාව යට කළා. දැන් ඇය මගේ ඇඟ උඩ. එත්  අපගේ සම්බන්ධය ගැළවුවේ නැහැ. ඇය කොන්ඩය දෙපසට දාලා මගේ උකුල උඩ පැද්දෙන්න පටන් ගත්තා. ගැඹුරු හුස්ම එක්ක ඇය ගේ කෙඳිරියත් උත්සන්න වුණා. මට ඉන්දියාවේ මගේ අසල්වැසි කාමයේ හිටපු ගොපිනාත් සහ ධනු  මතක් වුණා. ඔවුන්ගේ හඬ වගේ අපේ හඬත් කාමරයෙන් එහාට රැව් දෙයිද 

මම බය වුණේ නෙරන්ජලීට සද්දේ ඇහෙයිද කියලා. මේගන් කළවා අංශක එකසිය විස්සකට පමණ ඈත් කරගෙන මගේ උකුල දෙපස. විනාඩි විස්සක් විතර මගේ උකුල උඩ දඟලලා හයියෙන් හුස්මක් එක්ක මගේ බෙල්ල බදාගත්තා. ඇයගේ ශරීර රිද්මය ක‍්‍රම ක‍්‍රමයෙන් අඩුවෙලා ගියා. මොහොතක් මගේ පපුව උඩ නිදාගත්ත මේගන් හිමිහිට නැගිට්ටා. අපේ සම්බන්ධතාවය ගැළවී ගියා. ඇය හිස පහත් කරගෙන ඇදේ මැදට විත් හිස පහත් කරගෙනම තට්ටම ඉස්සුවා. මම මේගන්ගේ රවුම් තට්ටම් අත් දෙකෙන් අල්ලගෙන ඇයට කිට්ටු වුණා. මේගන් තව තවත් තට්ටම ඉස්සුවා. එ් සමඟම මට  අසුචි ගඳක් ආවා. සුද්දියෝ අපිවගේ  මලපහ  කරල පස්ස හොදන්නේ නැහැනේ. ඇයගේ ගුදය මගේ යුනික පෙදෙසේ ගෑවෙයි කියලා මට පිළිකුලක් මට දැණුනා. මට සෙක්ස් එපා වුණා. මම බය වුණා පිළිකුල් හැඟීම් නිසා පුරුෂ ලිංගය හැකිලෙයිද කියලා. එහෙම උනොත් ඇය හිතයි මම ලිංගික බෙලහීනයෙක් කියලා.

මම නැවතත් ඇයව යට කර ගත්තා. මේගන්ගේ දෙපා ඈත් කර යළිත් ඇය තුළට කිඳා බැස්සා. මුළු වෙලාවෙම මට දැණුනේ කක්කා ගැන පිළිකුල. මම එකේ ඉඳන් දාහට ගණන් කරන්න පටන් ගත්තා. මම බයවුණේ මගේ යෂ්ටිය හැකිලෙයිද කියලා. එ් නිසා ඇගේ රන් පියයුරුවලට මම අවධානය ගෙනිච්චා. යළිත් වරක් මේගන් දඟලන්න ගත්තා. දෙවන වතාවටත් ඇය උච්ච තෘප්තියට පත්වෙලා. මගේ කකුල් රිදෙන තරමට ඇය තම දෙපාවලින් මාව ලොක් කරගෙන. මම දිගටම එකම රිද්මයක තියා ගත්තා. කිහිප වතාවක් ඇය උත්සහ කළා තට්ටම උස්කරන ඉරියව්වට යන්න. එත්  මම ඇයව යට කරගෙන හිටියා. දිගටම වේග රිද්මය පවත්වා ගනිමින් පිළිකුල් සහගත අසුචි  ගැන අමතක කරන්න මම උත්සහ කෙරුවා. මට අසුචි පිළිකුල ඉවත්වෙලා යළිත් මේගන්ගේ සිරුර ගැන ආසාවක් ආවා. මම උපරිම ලෙස ඇය තුළට කිඳා බැස්සා. ඒ  සමඟම මගේ හුස්ම වේගවත් වුණා. මගේ දණහිස් උකුළ හරහා සුව දායක විදුලියක් ගමන් කළා. තෘප්තිය ගෙන දෙමින් දියර ප‍්‍රවාහයක් මගේ පුරුෂ නිමිත්ත හරහා යනවා වගේ මට දැණුනා. ජීව දහර නිමිත්ත හරහා ඉවත් වෙන කොට දැණුනේ පුදුමාකාර සුවයක්. මම දැතින් ඇයගේ උරහිස මිරිකලා අල්ලා ගත්තා. මගේ හිස එසවිලා. ක‍්‍රම ක‍්‍රමයෙන් ගලා ගිය ජීව දහර නැවතුණා. ඒ සමඟම මා වින්ද තෘප්තිය අඩු වෙන්න පටන් ගත්තා. අවසානයේදී කිහිප වරක් ගැස්සුණු මගේ උකුළ නිසල වුණා. මම සන්සුන්ව ඇගේ ශරීරය මත නිදාගත්තා. 

ස්ටේ විත් මී ටූ නයිට්..” මේගන් මගේ කොන්ඩය අතරින් ඇගේ හීන් ඇගිලි යවමින් පැවසුවා.  ඒ  එක්කම මට නෙරන්ජලී මතක් වුණා. මහා බයක් පිළිකුලක් මගේ හිතට ආවා. මගේ මනස පාලනය කරපු කැසනෝවා මගේ මනසෙන් ඉවත්වුණා. යළිත් වින්සන්ට් ලංකාතිලක මනසේ පාලනය අතට ගත්තා. මම ඇයගේ ග‍්‍රහණයෙන් ගැළවුණා. මම උපත් පාලන කොපුව ගැළෙවුවා. ඒක ඇතුගේ මගේ බීජයන් පිරිලා. මම කොන්ඩම් එක ටිෂූ එකකින් ඔතලා හෙමිහිට සාක්කුවේ දාගත්තා. මට තේරුණේ නැහැ මම ඒක  කළේ ඇයි කියලා. සමහර විට මගේ යටිහිත කියන්න ඇති මගේ ඞී.එන්.ඒ  අඩංගු කිසිවක් මේ කාමරයේ තියන්න එපා කියලා. මට වොෂ් එකක් ගන්න මහත්  ඕනෑකමක් තිබුණා. එත්  වෙලාව නැහැ. දැනටමත් මම පැය තුනකටත් වඩා මේගන් එක්ක ගතකරලා. හැකි ඉක්මනින් මම ඇදගත්තා. මේගන් උපන් ඇඳුමෙන් ඇඳේ වැතිරිලා. ඇයගේ රතු නිපල්ස්පිරිපුන් පියයුරුදෙකලවා අතර රන් කෙඳි සහිත ත‍්‍රිකෝණයමේ කිසිවකට දැන් මගේ ආසාවක් නැහැ. අයගේ ශරීරය කෙරෙහි තිබු ආසාව මගේ මනසින් ඉවත් වෙලා.  පුළුවන් ඉක්මනින් නෙරන්ජලී ළඟට යන්න මට වුවමනා කළා.

ගුඞ් නයිට් මේගන් කියලා මම අයගේ දෙතොල් මගහැරලා කම්මුල කිස් කරලා කාමරයෙන් පිට වුණා. මේගන්ට මගේ කළබලය තේරෙන්න ඇති. ඒ නිසා ඇය මොනවත් කිව්වේ නැහැ. එත් බලාපොරොත්තු කඩ වෙච්ච මුහුණකින් මා දිහා බැලූවා. මට මම ගැන පිළිකුලක් ඇතිවුණා. නෙරන්ජලීගේ මුහුණඅවිශ්ක පුතා දිනිති දුව මතක් වුණා. ඒ එක්කම කක්කා ගඳපිළිකුල. මට නාන්න මහත්  ඕනකමක් තිබුණා. අපේ කාමරයේ දොර අරින්න මට ධෛර්යක් තිබුණේ නැහැ. පැය තුනහමාරක් මම කළේ මොකක්ද කියල ඇහුවොත් දෙන උත්තරය මොකක්දහිතේ කළබලය නිසා බොරුවක් මතක් වෙන්නෙත් නැහැ. පුළුවන් තරම් ඉක්මනට මම කාමරයට යන්න  ඕන. මම බයෙන් බයෙන් දොර ඇරියා. නෙරන්ජලී නිදි. මම සද්ද නොකර වොෂ් රූම් එකට ගියා. මට මුත‍්‍රා කරන්න  ඕනකම තිබුණා. පොඩි බොඩි වොෂ් එකක් ගත්තා. පිජාමා ඇඳගෙන හිමීට නෙරන්ජලී නැගිට්ටවන්නේ නැතුව ඇඳට ගියා. මම කොට්ටේ ඔළුව තිබ්බා විතරයි ඔයා මෙච්චර වෙලා ගියේ කොහෙද” කියලා නෙරන්ජලී ඇහුවා. එයා නිදාගෙන නෙවෙයි ඉඳලා තියෙන්නේ. මගේ මුහුණේ මෝඩ සහ වරදකාරී සිනහවක් මතුවුණා. මම බය වුණා නෙරන්ජලී ඒක දකියි කියලා. එත්  පොඩි ලෑම්ප් ෂේඞ් එකේ එළියට නෙරන්ජලී මගේ මුහුණේ ඉරියව් දැක්කා. එයා අනිත් පැත්තට හැරිලා නිදාගත්තා. මම පොඩි ඩි‍්‍රංක් එකක් දැම්මා. ලොබි එකේදි ඉන්ඩියන්ස්ලා වගයක් හම්බවුණා. ඒ අය එක්ක කථා කර කර හිටියා. මම බොරුවක් කිව්වා මගේ කටහඬ වෙනස්වෙලා වගේ මට දැණුනා. එත්  නෙරන්ජලීට යමක් තේරුණා කියලා මට හිතෙනවා.

ඩොක්ට දන්නවද ගෑනියෙකුට ඉවක් තියෙනවා තමන්ගේ පුරුෂයා තව ගෑනියෙක් එක්ක නිදාගත් බව දැනගන්න. අනික් ගෑනිගේ ශරීරයේ තියෙන සුවඳ විලවුන් පුරුෂයාගේ ඇගේ තැවරුනහම එකේ සුවඳින්. නැතිනම් වරදකාරී ඉරියව්වලින් බිරිඳ දැනගන්නවා සැමියා හොර ගමනක් ගියා කියලා. නෙරන්ජලීට තේරුණා මම මොකක් හරි හොරයක් කළා කියලා. එයා මගෙන් මොකවත් ඇහුවේ නැහැ. ඊට දවස් දෙකකට පස්සේ අපි දෙන්නාට මේගන්ව ලිෆ්ට් එක ළඟදී හම්බවුණා. මේගන් කළු ඇමරිකානු තරුණයෙකුගේ අතේ වෙලිලා. මාව දැක්ක හැටියෙම  හව් ආ යූ වින්සන්ට්....” කියලා ළෙංගතු හිනාවක් දැම්මා. එකෙන්   නෙරන්ජලී ගොඩාක් දේවල් තේරුම් ගත්තා. මේගන්ගේ අලූත් පෙම්වතා විල් ස්මිත් වගේ. මම ඩැනී ග්ලොවර්. මගේ හිතේ ඊර්ෂියාවට වඩා ඇති වුණේ සහනදායී හැඟීමක්. යළිත් මේගන්ගෙන් මට බලපෑමක් නැහැ. එයා විල් ස්මිත් එක්ක දඟලපුවාවේ......." 

(මානසික රෝගියාගේ පරිකල්පනය )



15 comments:

  1. This will make the 'Sonduru Vanithawa' more upset.

    ReplyDelete
  2. වෙනකෙනෙක් පාලනය කරනවා කියන්නෙ හෘදසාක්ශියෙන් බේරෙන්න අපිම යොදන උපක්‍රමයක් කියලයි ගස්ලබ්බා හිතන්නෙ..
    ජයවේවා..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. භින්නෝන්මාද රෝගිහු තමන්ව බලවේගයක් / අනෙකකු විසින් පාළනය කරන බව සිතති

      Delete
  3. ආයෙත් වතාවක් කියවන්න ඕනෑ කතාවක්.....

    ReplyDelete
  4. අත් දැකීමක් නොවුණු අත් දැකීමක් වගේ. හා හා සොඳුරු උක්රයිනය

    ReplyDelete
  5. හිත ඇතුලේ අදහස් ධාරා දෙකක ගැටුම හොඳට විස්තර වෙලා තියෙනවා. (පොතේ පිටකවරයත් හොඳට ගැලපෙනවා)

    ReplyDelete
    Replies
    1. භින්නෝන්මාද රෝගියෙකු ලෝකය දකිනා අාකරය

      Delete
  6. අපේ රටේ සමාජයේ සෑහෙන දුරට සිදුවෙන, එහෙත්, පුහු සදාචාරය නිසා විවෘතව සාකච්ඡා නොකෙරෙන, මේ වගේ දේවල්, කොච්චර තියනවද?

    ReplyDelete
  7. මේ පොත මම කියෙව්වා.. කලින් ඔබ කිව්ව නේද තව කතාවක් එනවා කියලා..

    ReplyDelete
    Replies
    1. දෙවන කොටස ලියමින් පවතිනවා

      Delete

Appreciate your constructive and meaningful comments

Find Us On Facebook